• head_banner

A diffarenza trà SONET, SDH è DWDM

SONET (Rete ottica sincrona)
SONET hè un standard di trasmissione di rete à alta velocità in i Stati Uniti. Utiliza a fibra ottica cum'è u mezzu di trasmissione per trasmette infurmazione digitale in un anellu o un layout puntu à puntu. À u so core, sincronizeghja i flussi d'infurmazioni in modu chì i segnali da diverse fonti ponu esse multiplexati senza ritardu nantu à una strada di signale cumuni à alta velocità. SONET hè rapprisintatu da livelli OC (transpurtadore otticu), cum'è OC-3, OC-12, OC-48, etc., induve i numeri rapprisentanu multiplici di l'unità basica OC-1 (51,84 Mbps). L'architettura SONET hè cuncepita cù una forte prutezzione è capacità d'autorecuperazione, cusì hè spessu usata in e rete di backbone.

SDH (gerarchia digitale sincrona)
SDH hè basicamente l'equivalente internaziunale di SONET, utilizatu principalmente in Europa è in altre regioni non-US. SDH usa i livelli STM (Synchronous Transport Module) per identificà diverse velocità di trasmissione, cum'è STM-1, STM-4, STM-16, etc., induve STM-1 hè uguale à 155,52 Mbps. SDH è SONET sò interoperabili in parechji dettagli tecnichi, ma SDH furnisce più flessibilità, cum'è permette à i segnali da parechje fonti diffirenti per esse integrati più facilmente in una sola fibra ottica.

DWDM (Multiplexing di divisione di lunghezza d'onda densa)
DWDM hè una tecnulugia di trasmissione di rete in fibra ottica chì aumenta a larghezza di banda trasmettendu parechji segnali ottici di diverse lunghezze d'onda simultaneamente nantu à a stessa fibra ottica. I sistemi DWDM ponu purtà più di 100 segnali di diverse lunghezze d'onda, ognuna di e quali pò esse cunsiderata cum'è un canale indipendente, è ogni canale pò trasmette à diverse ritmi è tipi di dati. L'applicazione di DWDM permette à l'operatori di rete di espansione significativamente a capacità di a rete senza mette novi cavi ottici, chì hè estremamente preziosu per u mercatu di servizii di dati cù una crescita splusiva di a dumanda.

Differenze trà i trè
Ancu se e trè tecnulugia sò simili in cuncettu, sò sempre diverse in l'applicazione attuale:

Norme tecniche: SONET è SDH sò principalmente dui standard tecnichi compatibili. SONET hè principalmente utilizatu in l'America di u Nordu, mentri SDH hè più comunmente utilizatu in altre regioni. DWDM hè una tecnulugia di multiplexing di lunghezza d'onda chì hè aduprata per a trasmissione di parechji segnali paralleli invece di standard di formatu di dati.

Velocità di dati: SONET è SDH definiscenu segmenti di tariffa fissa per a trasmissione di dati à traversu livelli o moduli specifichi, mentre chì DWDM si concentra più nantu à l'aumentu di a velocità di trasmissione di dati generale aghjunghjendu canali di trasmissione in a stessa fibra ottica.

Flessibilità è scalabilità: SDH furnisce più flessibilità di SONET, facilitendu e cumunicazioni internaziunali, mentre chì a tecnulugia DWDM furnisce una grande flessibilità è scalabilità in a tarifa di dati è l'utilizazione di u spettru, chì permette a rete di espansione cum'è a dumanda cresce.

Zone d'applicazioni: SONET è SDH sò spessu usati per custruisce e rete di backbone è i so sistemi di prutezzione è di ricuperazione di l'autore, mentri DWDM hè una soluzione per a trasmissione di rete ottiche à longa distanza è ultra-longa distanza, utilizata per cunnessione trà centri di dati o à traversu sottumarini. sistemi di cable, etc.

In riassuntu, SONET, SDH è DWDM sò tecnulugii chjave per custruisce e rete di cumunicazione in fibra ottica d'oghje è futuri, è ogni tecnulugia hà i so scenari d'applicazione unichi è vantaghji tecnichi. Selezziunendu bè è implementendu sti sfarenti tecnulugii, l'operatori di rete ponu custruisce reti di trasmissione di dati efficienti, affidabili è d'alta velocità in u mondu.

Purteremu i nostri prudutti DWDM è DCI BOX per assistisce à l'Africa Tech Festival, i dettagli cum'è seguita:
Booth NO. hè D91A,
Data: 12 ~ 14 nuvembre 2024.
Add: Cape Town International Convention Center (CTICC)

Spergu di vedevi quì !


Tempu di Postu: Nov-06-2024